Eileen DvSx

flag- Eileen DvSx

Ville actuelle :
Ville d'origine :
Université d'accueil :
Université d'origine :

Activité de Eileen

  • Forum

    Erasmus Vienna 2012 / 2013 (English)

    Hi! I'm Eileen, I'm French, and I'll be going to Vienna in September/October 2012, for both semesters. I wonder about the accomodation too, actually. I don't really know if we have to look fome some by ourselves, or if the school is going to provide solutions, like WGs?


Vous n'avez pas de compte? Inscription.

Patientez un moment, s'il vous plaît

Cours hamsters ! Cours !